אחריות 

  • האחריות הינה עבור המוצר עצמו, שחיקה של הסיליקון

  • האחריות תקפה לשנה מרגע רכישת המוצר

  • בשביל מימוש האחריות על הקונה לפנות לשירות הלקוחות דרך האתר ולפתוח קריאה

  • הקונה מתבקש להציג קבלה בעבור הרכישה לשירות הלקוחות

  • שירות הלקוחות יבדוק את מצב המוצר על ידי תמונה אשר תסופק לו על ידי הלקוח

  • הספק שומר לעצמו את הזכות שלא לקבל את האחריות עבור המוצר במידה ונעשה שימוש הנוגד את הוראות היצרן

  • בקבלת אישור משירות הלקוחות על מימוש האחריות הקונה מחוייב לשלוח בחזרה את המוצר ביחד עם האריזה המקורית אל הספק

  • האחריות אינה כולל שילוח המוצר חזרה אל הספק ואינה כולל עלויות שילוח המוצר התקין בחזרה אל הקונה

  • מימוש האחריות עד תום תקופת הזכאות מותרת פעם אחת בלבד

שילוח

  • השילוח יתבצע עד 3 ימים מרגע הרכישה

  • המוצר יספוק ללקוח עד 14 ימי עסקים מרגע השילוח (בדרך כלל מגיע בתוך 7 ימי עסקים)

  • בכל בעיה ניתן ולפנות לשירות לקוחות